Fiecare plantă este delicată, iar procesul de expediere poate fi dificil. Deși facem tot posibilul să prevenim incidentele, uneori pot apărea accidente din motive care nu țin de noi. Dacă o plantă sau un ghiveci ajunge deteriorat, ne asumăm responsabilitatea și vom remedia problema pentru a ne asigura că ești pe deplin mulțumit.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti o fotografie printr-un email la contact@comanplant.ro si noi iti vom spune cum trebuie sa procedezi. Pentru a inregistra returul trebuie sa ai la indemana numarul de comanda.
Comanplant.ro iti ofera un termen de 14 de zile calendaristice in care sa ne comunici problemele intampinate.
Această garanție nu acoperă plantele deteriorate din cauza lipsei de udare sau a îngrijirii neadecvate. Nu putem fi responsabili pentru dăunători și boli aeriene sau fenomene meteorologice extreme (de exemplu, ger, grindină, secetă), care sunt independente de controlul nostru.
Transportul returului inregistrat este suportat de catre client.
Dacă dorești rambursarea sumei plătite și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în cererea de retur sau prin email la adresa specificată de tine în cererea de retur.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în termen de 5-10 zile de la acceptarea returului.
Procedura de Retur
Pentru a efectua returul și a primi contravaloarea produselor cât mai repede posibil, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
1. Ambalare: Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi în mod corespunzător, folosind materialele în care au fost livrate inițial.
2. Dovada deteriorării: În cazul produselor deteriorate, include fotografii relevante în formularul de retur.
3. Informații bancare: Trimite-ne detaliile bancare (nume titular cont, IBAN, bancă) la comenzi@verdena.ro pentru a-ți onora plata contravalorii produselor returnate în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea returului.
Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat, dacă este deteriorat. În consecință, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.
ATENTIE: produsele de schimb se vor expedia doar dupa ce primim produsele trimise initial si care au titlu de retur.